KRIM PENJAGAAN LELAKI
PILIHAN RAKYAT MALAYSIA!

Adakah anda mengalami masalah di bawah:

Risau dengan prestrasi sekarang?

Anda WAJIB baca sampai habis.

Kita beranggapan apabila Tuhan anugerahkan kita anggota kelamin, iaitu zakar kita sentiasa aktif. Bila dah masuk peringkat umur, kita dah mula rasa lemah, letih dan tidak bermaya.

Anda rasa zakar Anda semakin lembik,
dah tak NAIK apabila diseru?

Bila kali terakhir Anda bangun pagi dan
zakar Anda terpacak seperti bendera, keras dan padat ?

Tak ingat ? Itu tandanya zakar Anda
sudah mula menunjukkan tanda bermasalah !

 

Menurut kajian pakar, 7 dari 10 lelaki
berusia 30 hingga 40 tahun keatas mengalami
masalah yang kita takut nak sebut – MATI PUCUK.

Kenapa boleh jadi macam ni?
Ramai nak kembali gagah, tapi tak tahu punca masalah zakar Anda sendiri !

Punca masalah zakar lambat naik, tidak cukup keras dan tak tahan lama adalah disebabkan oleh saluran darah tersumbat pada bahagian dalaman zakar. Biasanya ia akan berlaku kepada Anda yang mempunyai masalah kencing manis, darah tinggi dan kolestrol berlebihan.

Ramai golongan muda yang berusia 24 tahun ke atas paling bermasalah akibat tidak jaga corak pemakanan harian, merokok dan tidak menjalani gaya hidup yang sihat menyebabkan saluran darah utama dalam badan tidak dapat berjalan dengan lancar.

Ini juga merupakan faktor kepada saluran darah yang semakin sempit dan tersumbat yang menyukarkan pengaliran darah ke zakar.
Hal ini mengakibatkan zakar Anda

Untuk membolehkan LELAKI mengalami KETEGANGAN dan KERAS secukupnya, darah yang mencukupi perlulah disalurkan ke zakar Anda.

BERTINDAKLAH SEKARANG

SEBELUM TERLAMBAT !

Jom selesaikan masalah Anda dengan rawatan kajian saintifik.

Xgene Royale, Krim Penjagaan Lelaki Formulasi daripada Pakar Sakit Tuan di Malaysia – Dr. Ismail Tambi.
Terbukti secara klinikal dan keberkesanannya sudah terbukti dari mereka yang sudah menggunakannya !

Ikuti penerangan video dibawah dari Dr.Ismail Tambi sendiri, mengenai Xgene Royale.

 

Tekan butang PLAY pada video di atas
dan anda nilaikan sendiri kualiti premium Xgene Royale ni…

Xgene Royale ini diformulasi daripada
tumbuh-tumbuhan herba dunia
yang terpilih dan telah menjalani ujian klinikal.

Jangan risau,
Tidak ada mengandungi bahan dan unsur yang mengarut !

Khasiat terbaik dari Dr. Ismail Tambi sendiri, akan membantu perjalanan darah dalam batang zakar menjadi lebih lancar.

Bila zakar Anda dah kembali MENGERAS,
PERFORM macam muda-muda dulu,
Confirm Isteri makin SAYANGG !!

Kualiti Xgene Royale ini BERKESAN dan TERBUKTI SECARA KLINIKAL.

Kami sangat menitikberatkan kualiti Xgene Royale, untuk memastikan Anda berpuas hati dengan kualiti produk kami.

Bandingkan produk lain di pasaran,
makan-makan terus kena penyakit lain,
Kan bahaya tuu…

Dengan Penggunaan Anda tidak perlu risau untuk

Serapan Krim Xgene Royale akan terus ke dalam zakar dan melancarkan aliran darah pada zakar.

Ianya memberikan kesan yang optimum dimana oksigen serta darah yang cukup untuk mengekalkan zakar sihat , kembang dan segar..

Ini kisah Tuan Rashid yang sebelum ini berasa kecewa dengan performance diri. Kini, Tuan Rashid sangat berpuas hati dengan perubahan saiz dan tahan lama bila bersama isteri tersayang.

Tuan Faiz sebelum ini mengalami simptom mati pucuk dan berasa risau kerana usianya masih muda. Alhamdulillah, dengan penggunaan Xgene Royale, bangun pagi dah terpacakk naik.

Ini pula kisah Tuan Rizal yang menghidap penyakit kencing manis, mengakibatkan zakarnya tidak berfungsi dengan baik. Tapi dengan penggunaan Xgene Royale, bangun pagi dah terpacakk keras.

Apa lagi kata pengguna

“Keberkesanannya seawal pemakaiannya, beli hari ini, esok sudah ada kesannya. Keras lain macam dari sebelumnya. Paling terasa tiap seawal subuh.., adik akan bangun awal. Saya rekomen buat jejaka luar sana untuk menggunakan xgene sebagai penjagaan disamping menjaga kesihatan badan.”

5/5
Hj Saipol
Pengguna

“Alhamdullilah. Saya sudah guna Xgene 4hari. Rasa ada perbezaan boss. Hari ke-2 baru dapat bezakan dia punya active. Hari ke-3 time malam sapu cream rasa lebih padat dan tebal.”

“Alhamdullilah. Saya sudah guna Xgene 4hari. Rasa ada perbezaan boss. Hari ke-2 baru dapat bezakan dia punya active. Hari ke-3 time malam sapu cream rasa lebih padat dan tebal.”

5/5
En Aziz
Pengguna

“Memang jadi dari ketahanan bersama dan saiz pun berbeza dan makin membesar.. cadang nak repeat order. “

“Memang jadi dari ketahanan bersama dan saiz pun berbeza dan makin membesar.. cadang nak repeat order. “

5/5
Ridhwan Salleh
Pengguna

Dan ramai lagi yang telah gembira dan sihat macam muda-muda dulu…

Harga pasaran di farmasi

Jika Anda nak lebih JIMAT atau nak REPEAT ORDER
sebab berpuashati dengan Xgene Royale,

Kami tawarkan Anda

Semua ini kami bagi KHAS UNTUK ANDA
jika buat pembelian sekarang.
Ya, sebab esok belum tentu lagi ada Hadiah Exclusive dari kami.

Rebut PAKEJ TRIPLE SPECIAL hari ini,
sementara stok masih ada !

Promosi ini akan tamat pada bila-bila masa sahaja..
Jika anda gagal buat pembelian, itu tandanya

PROMOSI DAH TAMAT !

Kami sediakan NUMBER TRACKING
khas untuk pembeli,
Sila semak NUMBER TRACKING
parcel Anda.

Generated by wpDataTables

Soalan Yang Paling Popular Ditanya (FAQ)

XGENE ROYALE merupakan krim sapuan luaran yang diperkaya dengan Tongkat Ali yang dirumus khas. Formulasi khusus XGENE ROYALE juga merupakan krim perapian genital melalui pendekatan penjagaan anggota kelamin lelaki untuk tujuan kesihatan, pemantapan dan kekuatan genital iaitu pendekatan yang terbaik untuk mengawal dan memantapkan organ kompleks lelaki.

Bahan aktif dan FORMULASI TONGKAT ALI  dalam XGENE ROYALE ni akan bertindak melalui serapan terus kepada alat kelamin dan menjadi sangat optimum disebabkan ianya diperbuat dari bahan asas (base) yang khusus sebagai egen penyerapan. FORMULASI EKSTRAK TONGKAT ALI XGENE ROYALE akan mengaktifkan kembali dan memberikan tenaga kepada sel ( phosphorylated) yang berfungsi untuk menguatkan dan memantapkan sel pada alat kelamin.

Kesan penggunaan XGENE ROYALE dapat dilihat dalam tempoh 3 ke 7 hari jika XGENE ROYALE digunakan hari-hari selepas mandi. Antara kesan yang dapat dirasai ialah tahap ereksi atau ketegangan alat kelamin mula meningkat dan menjadikan alat kelamin segar secara semulajadi.

XGENE ROYALE tidak akan memberikan kesan sampingan, malah diluluskan oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM) dan disahkan bebas bahan beracun melalui kajian makmal yang dijalankan oleh USM. Sekiranya tertelan jugak tidak mendatangkan kesan sampingan.

XGENE ROYALE  boleh digunakan ketika solat dan tidak perlu dibasuh. Ini kerana XGENE ROYALE merupakan formulasi yang disahkan HALAL oleh JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA (JAKIM). Malah sekiranya isteri hendak bersama maka boleh teruskan tanpa membasuhnya kerana XGENE ROYALE bebas racun.

XGENE ROYALE harus digunakan oleh setiap lelaki bagi menjaga dan mengekalkan kesegaran alat kelamin. Sesuai untuk mereka yang sedang membuat persediaan untuk alam perkahwinan dan mereka yang sudah berkahwin.

Boleh tetapi bergantung pada pertumbuhan individu. Salah satu dari 7 keajaiban XGENE ROYALE adalah membina otot zakar dan memantapkan anggota kelamin. Diingatkan XGENE ROYALE bukan ubat kuat tetapi suppliment/krim perapian kepada zakar anda.

Apabila aliran darah dapat berjalan lancar dan otot alat kelamin kembali segar, pembesaran dan pemanjangan alat kelamin akan terjadi secara semula jadi disamping memberikan daya tahan alat kelamin untuk bertahan lebih lama semasa hubungan intim.

XGENE ROYALE bila sapu tak akan rasa melekit. Ini kerana ia dihasilkan daripada bahan asas(base) yang khas, jadi ia akan menyerap masuk kedalam ke dalam kulit dengan sangat optimum.

Ya boleh dan amat digalakkan. Menjaga alat kelamin bukan sahaja untuk yang sudah berkahwin malah kepada yang belum berkahwin juga amat penting. Selain dari menjaga alat kelamin bagi yang akan menghadapi alam perkahwinan malah menjaga alat kelamin untuk diri sendiri.

Lebih kerap lebih baik, saranan 2 kali sehari.

  1.  Bersihkan zakar menggunakan air bersih (sebaiknya selepas mandi)
  2.  Picit XGENE ROYALE dari tiub sehingga keluar.
  3.  Sapukan ke seluruhan bahagian zakar bermula dari atas sehingga ke pangkal zakar
  4.  Sapuan dilakukan secara belaian tanpa tekanan ke atas zakar.
  5.  Lakukan belaian selama 2-4 minit.
  6.  Untuk kesanyang lebih baik, sapuan dilakukan dua kali sehari.
© 2020 Xgene Royale. All Rights Reserved.
Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...